SalesQuest

SalesQuest

Ako pozitívne rozvíjať nastavenie mysle obchodníkov

Máme za sebou prvé z celkovo troch online stretnutí profesionálov zo sveta businessu. Hlavnou témou bolo, akým spôsobom môžeme pozitívne rozvíjať nastavenie mysle obchodníkov, pre ktorých súčasná situácia je často diametrálne odlišná od osobných porád, na ktoré boli zvyknutí. Ako vyzerá svet obchodu po roku plnom zmien a ako prebieha transformácia B2B a B2C do online sveta?

Niektorí ľudia sa od pracovných úloh odpojili a riešia svoje domáce starosti. Iným naopak hrozí syndróm vyhorenia, lebo sa nedokážu odpútať od práce. Väčšina z nich je vyčerpaná poradami v online a chýba im možnosť vybehnúť za svojimi zákazníkmi do terénu. V niektorých odvetviach naviac čelia prudkému poklesu biznisu, a obchodníci tak často žijú v obavách o svoju prácu a sú v permanentnom strese. V priebehu SalesQuestu sme si ukázali, čo všetko teraz obchodníci musia robiť inakšie.

V priebehu online SalesQuestu sme si v malých skupinkách zdieľali nápady a skúsenosti a odpovedali na 2 otázky:

  • Aké výzvy vašich ľudí čakajú v ďalšom období?
  • Ako s nimi môžeme pracovať?

Na tie najčastejšie odpovede sa môžete pozrieť:

Naša kolegyňa Míša zároveň vytvorila grafický záznam z rozhovoru s hosťami: Michalom Kosom (General Manager v spoločnosti KAO Corporation) a Rosťom Brzobohatým (CEO v spoločnosti Tierra Verde). Tie najdôležitejšie informácie nájdete na obrázku:

Odporúčame si však vypočuť rozhovor celý. Michal Kos napríklad povedal, čo robili vo chvíli, keď zo dňa na deň zatvorili kaderníctva a ich predaj sa zastavil. Rosťa nám okrem iného prezradil, či je ekológia iba pozlátka v dobe ekonomického blahobytu alebo sa správame ekologicky kedykoľvek a kdekoľvek.

Budeme radi, keď odkaz odošlete i kolegom, pre ktorých by táto téma mohla byť užitočná, a radi Vás uvidíme na ďalšom stretnutí.  

Co Vy? Přidáte se k nám příště také? Sledujte náš web nebo LinkedIn, ať Vám neuniknou žádné aktuální informace. Těšíme se na příští setkání!