Employee engagement

Chcete dostávať tipy a triky profesionálov?


Raz mesačne Vám zašleme súhrn najnovších vychytávok a tipov na akcie.

Ochrana osobných údajov.

Pojem "employee engagement" môžeme v posledných rokoch vidieť takmer na každom kroku. To, čo sa za pojmom skrýva, nie je však žiadna mágia - ide o spojenie toho, čo sa lídri v oblasti vedenia ľudí od čias priemyselnej revolúcie naučili, s tým, čo už dávno poznajú psychológovia skúmajúci motiváciu. O čo teda ide a ako to využiť?

Existujú dva motory, ktoré v sebe má každý z nás a ktoré nás poháňajú (nielen) v práci. Palivom toho prvého sú vonkajšie veci - ako odmeny, tresty, skrátka niečo, čo nezávisí od nás. Keď to prestaneme dostávať, motor zhasne. Druhý motor je naopak poháňaný zdrojmi, ktoré máme v sebe: Sú to potreby, hodnoty a ideály, za naplnením ktorých ideme stále, sami od seba. Druhý motor je naša motivácia.

Employee engagement skúma, čo je zdrojom motivácie ľudí v práci a dáva praktické odporúčania, ako zmeniť podmienky v práci a prístup k ľuďom tak, aby ich motorom bola ich vlastná motivácia - to všetko na mieru a s merateľným dopadom. Vedeli ste, že podľa Gallupa majú spoločnosti, ktoré sa v prieskumoch engagementu umiestnili medzi najlepšími 25%, o takmer 50% menšiu fluktuáciu oproti tým, ktoré sa v prieskumoch dostali medzi 25% najslabších? Podstatné rozdiely panujú tiež v ziskovosti, produktivite alebo napríklad v počte pracovných úrazov.

K rozhodnutiu, či sa engagementu venovať, pomôže aj odpoveď na jednoduchú otázku: Chcete pracovať vo firme, kde ľudia (vrátane vás) robia, pretože chcú - alebo tam, kde robiť musia?

Kontaktujte nás

Rádi Vám budeme užiteční. Napište nám, s čím Vám můžeme pomoci. Ozveme se Vám zpět. Děkujeme.

E  hello@humancraft.cz
T  +420 777 023 503